Raadsleden Landsmeerse VVD beëdigd

Op woensdag 30 maart werd de nieuwe gemeenteraad van Landsmeer geinstalleerd. Anneriek Verhoef en Niels Bonenkamp werden beedigd als raadsleden en vormen de fractie van de Landsmeerse VVD.

De Landsmeerse VVD kreeg op 16 maart bij de gemeenteraadsverkiezingen een forse dreun te verwerken. Van grootste partij werd de VVD de derde partij in de nieuwe gemeenteraad. De Landsmeerse VVD  verloor bovendien een van zijn drie zetels. Anneriek Verhoef en Niels Bonenkamp nemen deze beide zetels in. Niels Bonenkamp is tot fractievoorzitter gekozen.

Anneriek en Niels hoeven het werk zeker niet alleen te doen. In april wordt de fractie - als het goed is - versterkt met drie commissieleden: Alexander Bakker, Ernst Schaap en Kees Goede. En op de achtergrond zullen ook een aantal actieve leden hun inhoudelijke bijdrage aan de fractie blijven of gaan leveren,

Ondanks de teleurstelling over de verkiezingsuitslag is de VVD niet van plan lang bij de pakken neer te gaan zitten. Met Anneriek en Niels heeft de fractie een karrevracht aan politieke en bestuurlijke ervaring. Daarnaast staan zij borg voor een herkenbare liberale koers en bovenal een positieve houding.

De Landsmeerse VVD kijkt vooruit, denkt graag constructief mee en is altijd bereid om (bestuurlijke) verantwoordelijkheid te nemen.