VVD maakt werk van wijkgesprekken

VVD maakt werk van wijkgesprekken. Maak kennis met de kandidaat uit uw wijk en ga in gesprek. Wat speelt er in uw wijk?

VVD Landsmeer wil dat de politiek dichtbij de mensen staat. Wij willen bereikbaar zijn en continu in gesprek blijven met inwoners van de drie kernen. Daarom maken we werk van wijkgesprekken. Na de verkiezingen zullen we dat ook regelmatig blijven doen.

Deze serie wijkgesprekken is enerzijds bedoeld om informatie te halen: welke actuele thema's spelen er in de wijken/kernen? Anderzijds om de mensen in wijk op een interactieve manier kennis te laten maken met de VVD-kandidaat in hun wijk. Onze kandidaten zijn er klaar voor!

We starten aanstaande maandag 17 februari om 20.30 uur bij Vrij&Blij met de wijken Havezathe en Luyendijk/Luyendijk-Zuid met kandidaten Sylvia Bakker, Jan Oosthoek, Richard Quakernaat en Niels Bonenkamp en donderdag 20-feb in het buitengebied (Kanaaldijk, Kanaalweg en Van Beekstraat na de Kleine Zeilbrug) in Bezoekerscentrum Ilperveld, Kanaaldijk 32A.

Agenda:

Maandag 17 februari 20.30 uur wijk Havezathe/Luyendijk bij Vrij&Blij

Donderdag 20 februari 20.30 uur wijk Kanaaldijk/Van Beekstraat bij Bezoekerscentrum Ilperveld

Maandag 3 maart 20.30 uur wijk Purmerland bij Dorpshuis De Burcht

Dinsdag 11 maart 20.30 uur wijk Centrum bij Dorpshuis Landsmeer