Landsmeerse VVD kiest voor continuïteit en ervaring

De leden van de Landsmeerse VVD hebben in hun Algemene Ledenvergadering van 11 oktober Anneriek Verhoef en Niels Bonenkamp gekozen tot duo lijsttrekkers voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar Met de keuze voor het bekende duo kiest de Landsmeerse VVD voor politieke continuïteit en veel bestuurlijke ervaring. Voor huidig fractievoorzitter Anneriek Verhoef zou het moeten leiden tot een derde termijn in de gemeenteraad. Voor Niels Bonenkamp, huidig VVD-wethouder in buurgemeente Oostzaan en voormalig raadslid, tot een rentree in de Landsmeerse politiek-bestuurlijke arena.

Waarom duolijsttrekkerschap? De Landsmeerse VVD denkt hiermee het beste van twee werelden te combineren. De keuze voor het duo Verhoef-Bonenkamp moet garant staan voor een zo goed mogelijk resultaat op 16 maart 2022.

De Landsmeerse VVD verwacht met deze politiek-bestuurlijke tandem optimaal aan de start van de verkiezingscampagne te verschijnen. Verhoef en Bonenkamp staan voor een herkenbare en betrouwbare liberale koers. Ze hebben bovendien bewezen mensen aan zich te kunnen binden en concrete resultaten te boeken.

“We vullen en voelen elkaar heel goed aan. Dat is al jaren zo. Landsmeer staat voor serieuze opgaven en daar komt een ervaren en ingewerkt team goed bij van pas,” aldus Anneriek Verhoef, die aangeeft “enorm veel zin te hebben om samen deze campagne te voeren.” Ook Niels Bonenkamp kijkt ernaar uit om samen met Verhoef de VVD-kar te trekken. “We gaan hiermee verder op een weg die je van de VVD mag verwachten. Ik ben ontzettend blij met het vertrouwen van de leden en ga dolgraag met Anneriek Verhoef actief en optimistisch aan de slag voor Landsmeer! ”

Op 24 november wordt de kandidatenlijst van de Landsmeerse VVD door de leden vastgesteld.