Bezoek aan de Tweede Kamer

Donderdag 6 november a.s. biedt VVD Noord-Holland Noord u de unieke mogelijkheid voor een kosteloos bezoek -inclusief rondleiding en lunch- aan de Tweede Kamer. Tijdens deze dag zullen onze Noord-Holland Noord Tweede Kamerleden Barbara Visser, Ybeltje Berckmoes en Rudmer Heerema hun medewerking verlenen.  Wees er snel bij want er is een beperkt aantal plaatsten beschikbaar!

Het programma start om 9.30 uur met een ontvangst op het Plein. Vervolgens zullen wij worden ontvangen door onze Tweede Kamerleden en inhoudelijk geïnformeerd worden over de werkzaamheden in Den Haag. Hierbij is voldoende ruimte voor interactie. Na een lunch in het Kamergebouw vindt een vervolgprogramma plaats en wordt -indien mogelijk- een plenair debat op de publieke tribune gevolgd. Het bezoek wordt afgesloten met een rondleiding en een afsluitend drankje op het Plein. Einde ca. 15.00 uur.

U kunt natuurlijk alleen komen, maar ook samen met een vriend, vriendin, collega of andere politiek geïnteresseerd niet VVD lid. Een unieke kans om hem/haar kennis te laten maken met de politiek. Aanmeldingen +1 krijgen voorrang bij inschrijving!

Aanmelden kan door een mail te sturen aan: Opleidingentraining@kcnhn.nl

(Het programma kan mogelijk worden aangepast aan de hand van de Tweede Kamer agenda. Reiskosten voor eigen rekening. Legitimatie verplicht!)