Ondernemen onder de rook van Amsterdam

VVD Landsmeer nodigt u uit voor een speciale bijeenkomst

Ondernemen onder de rook van Amsterdam op maandag 17 november aanstaande om  20:30 uur bij Flex Zichtbaar, Noordeinde 117A (inloop vanaf 20.15 uur).

De VVD wil graag dat talenten en creatieve ideeën een kans krijgen in Landsmeer en heeft daarom als gastspreker Marja Ruigrok uitgenodigd.

Marja Ruigrok is sinds begin jaren negentig ondernemer en connector. Zij heeft netwerken tot een plezierige en effectieve manier van werken gemaakt. Met trots draagt ze haar geuzennaam 'Netwerk Koningin'. Dit heeft haar bedrijf mede groot gemaakt. Ze is directeur van Ruigrok | NetPanel, een keurmerk marktonderzoekbureau met hart voor en expertise in kwalitatief en online onderzoek. Daarnaast is zij partner van een reclamebureau en fractievoorzitter van de VVD-fractie in Amsterdam.

Graag praten wij met u en haar over uw ervaringen met het ondernemen in Landsmeer, maar ook over actuele onderwerpen, zoals de leegstand (met name in het winkelcentrum).

We zien uit naar uw creatieve ideeën en plannen voor een nog bloeiender ondernemersklimaat in Landsmeer en vertrouwen op een hoge opkomst.