Anneriek Verhoef

Anneriek Verhoef (64) is geboren en getogen in Landsmeer. Zij is al 30 jaar zelfstandig ondernemer en runt een secretariaats- en verslagleggingsbureau; tegenwoordig vanuit huis. Haar bureau werkt o.a. voor de Tweede Kamer.

Anneriek is al ruim negen jaar raadslid voor de Landsmeerse VVD en momenteel fractievoorzitter commissievoorzitter en lid van de werkgeverscommissie,.

Ze vindt het belangrijk dat mensen zelf verantwoordelijkheid nemen en niet bij alles automatisch kijken naar de overheid om het te regelen. Dat is waarom ze zich zo thuis voelt bij de VVD, een liberale partij met ondernemende mensen die ook echt gaan voor doen.

In Landsmeer gaat een heleboel goed, volgens Anneriek: "het is een fijne groene gemeente met veel aanbod op gebied van sport en cultuur. Dat maakt onze kleine gemeente zo bijzonder." Natuurlijk kunnen er ook zaken beter en dan denkt Anneriek Verhoef met name aan de woningnood. "Er moeten meer woningen gebouwd worden in Landsmeer, vooral in het middensegment, zodat de doorstroming op gang komt en blijft vanuit de sociale huursector en iedere Landsmeerder, jong of ouder, een leven lang fijn kan wonen in onze dorpen. Om dat te bereiken is meer creativiteit en meer lef nodig!"

#evenvoorstellen filmpje Anneriek Verhoef