De VVD Landsmeer

De VVD is een liberale partij. Wij geloven in de talenten van de inwoners van Landsmeer, Den Ilp en Purmerland. Niet voor niets heeft Landsmeer zo’n hechte gemeenschap. Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders zijn ondernemende mensen, met veel inzet voor hun directe omgeving, verenigingen en bedrijven.

De VVD wil de kracht van Landsmeer behouden, uitbouwen en vervolgens versterken. Naast de liberale kijk op onze gemeente, putten wij ook uit de Toekomstvisie die in samenspraak met veel inwoners van Landsmeer, Den Ilp en Purmerland in 2013 is vastgesteld.

De VVD kiest voor een lokaal programma, en is er voor alle Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders. De Toekomstvisie is de stip aan de horizon, onze liberale kijk kleurt de weg ernaartoe. Als VVD willen wij samen met u deze toekomst vormgeven.

Wij gaan verder. VVD Landsmeer heeft de afgelopen periode veel nieuwe mensen aan zich gebonden. Initiatiefrijke mensen, vol met ideeën, die inmiddels geruime tijd meedraaien met de fractie.

Wij zijn ervan overtuigd dat ons team van kandidaat-raadsleden met veel enthousiasme en professionaliteit richting gaat geven aan de nabije toekomst van de gemeente Landsmeer.