De Landsmeerse VVD staat midden in de samenleving

De VVD is een liberale partij. Wij geloven in de talenten en de kracht van de inwoners van Landsmeer, Den Ilp en Purmerland. Niet voor niets is Landsmeer zo’n hechte gemeenschap. Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders zijn ondernemende mensen, met veel inzet voor hun directe omgeving, voor verenigingen en bedrijven. De VVD wil betrokken blijven bij het mooi en aantrekkelijk houden van Landsmeer, samen met de inwoners, bedrijven en verenigingen van Landsmeer en omgeving.

De VVD staat midden in de Landsmeerse samenleving en is er voor alle Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders. Met de slogan Wij gaan verder gingen we in 2014 de verkiezingen in. Die staat nog als een huis. We gaan graag verder met bouwen aan onze mooie gemeente waar het fijn wonen is voor jong en oud. Een groene waterrijke gemeente waar inwoners
zich thuisvoelen en waar er ruimte is voor kwaliteit.

Aan het realiseren van die kwaliteit voor de inwoners van onze gemeente dragen we van harte ons steentje bij. Dat doen we als politieke partij, als bestuurder of als raadslid. Niet alleen, maar altijd samen: met inwoners van de gemeente, met andere politieke partijen in de gemeenteraad, met jong en oud. En dat kunnen we alleen maar waarmaken als we midden in de samenleving staan.