Niels Bonenkamp voorgedragen als lijsttrekker VVD in Landsmeer

Het kandidaatstellend bestuur van VVD Lokaal Netwerk Wormerland-Oostzaan-Landsmeer-Waterland draagt Niels Bonenkamp voor als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 in de gemeente Landsmeer.

Niels Bonenkamp is sinds 2014 fractievoorzitter van de VVD-fractie in de gemeenteraad en was bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen campagneleider.

“Ik ben blij met het vertrouwen dat het bestuur in mij stelt en zet graag de lijn door die wij als fractie de afgelopen jaren hebben ingezet. Dat wil zeggen: een positief kritische, altijd inhoudelijke en vooral initiatiefrijke bijdrage aan de gemeenteraad en het gemeentebestuur. Landsmeer staat er als gemeente na vier jaar liberaal bestuur stukken beter voor dan in 2014. Heel veel zaken zijn opgepakt. De VVD gaat hier graag mee verder en ik trek die kar graag nog een raadsperiode.”

Het bestuur schrijft na de zomervakantie een Algemene Ledenvergadering uit om deze voordracht door de leden, woonachtig in de gemeente Landsmeer, te laten bekrachtigen. Eventuele tegenkandidaten kunnen zich tot twee weken voor die ALV melden bij het bestuur.